BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

SaYaNG KaMoo

SaYaNG KaMoo

Saturday, October 2, 2010

HuJaN

huhuhu....akhirnya setelah kepanasan seharian...hujan turun gak kt mlk ni....
tenang je ble aku tgk ujn kt lua 2....
hilang segala masalah yg ada dlm diri ni...
serabut kpale aku ble aku pk kn smua mslh2 yg melanda diri aku semenjak2 ni....


harini-em patutnya aku kua gn bf aku tp dye plak nk kua ngn kwn2 dye ke genting mlm ni so terpaksa la aku btlkn niat utk kua ngn dye...
aku bkn sngja nk wt prngai tp aku kesian kn dye...dgn portfolia dye xsiap lg pas2 kang da grak lmbt dr sni mlm nk kua ag..ha esk nk wt kje ag...ary2 dye tdo lmbt nk siap kn asgmnt...


lebat jgk ujn kt lua ni...klu dpt maen ujn pn best gak kn...teringat pulak zmn2 bdk2 dlu...slalu kne mrh ngn mk nsbb maen ujn..hhahaahah....
zmn yg aku xknl ape itu erti kesedihan n xde nk pk mslh2...tp skrg ni????? erghhh buntu aku d wtnye....


xblh ke 1 ary 2 aku xde mslh????knp msti ade mslh????aku bnci dgn mslh...
sbb mslh idup aku xtng...mungkin ni smua dugaan idup kot...biarlah....xkn nk idup tnpa harungi semua 2...ni smua rencah kehidupan kn...

0 comments: